Ikke billeder af fantastisk høj kvalitet, da de er taget med min telefon i dårligt lys, men måske kan man alligevel få et indtryk af vores dejlige formiddag på sanseudstilling.
Gang med uv-lys og spejle, hvor man kan sende små hvide bolde rundt i rørene (til venstre) ved hjælp af luft. Annasofie, Martin og Ole.
Her sender man boldene op.
Det var klart Oles yndlingsbeskæftigelse at putte de små bolde ind i hullerne i rørene, så de fløj op og rundt i systemet. Fie var imponeret over hvordan det hvide lyser op i uv-belysning.
Jonathan og Kristians (en ven fra klassen, som var med) yndlingsbeskæftigelse var at byggede huse og mure med pude-klodserne.






Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.