Ole i solpletter i haven.
I dag fik vi dessert i form af is!
Annasofie
Ole var glad for at være tilbage hos Tina i dagpleje efter gæstedagpleje i sidste uge. Herhjemme legede han længe selv i haven mens jeg lavede aftensmad og de store var hos naboen og hoppe på trampolin og Martin stadig var på arbejde.
Annasofies lærer var blevet så glad for gaven - det hjemmesyede babydynebetræk - at hun var lige ved at begynde at græde. Fie var stolt :-)






Uhm, is smager altid godt! Fine billeder af jer alle 5 på en dejlig lun forårsdag. Så er det om at være ude og nyde den friske luft og haven i al sit flor.
SvarSlet