mandag den 28. april 2014

Mandag

Ole i solpletter i haven. 


I dag fik vi dessert i form af is! 


Ole er "overraskende" glad for is. Her med en isbjørne-ispind. 

Annasofie

Tossede Martin




Mig og Jonathan 



Ole var glad for at være tilbage hos Tina i dagpleje efter gæstedagpleje i sidste uge. Herhjemme legede han længe selv i haven mens jeg lavede aftensmad og de store var hos naboen og hoppe på trampolin og Martin stadig var på arbejde. 
Annasofies lærer var blevet så glad for gaven - det hjemmesyede babydynebetræk - at hun var lige ved at begynde at græde. Fie var stolt :-) 

1 kommentar:

  1. Uhm, is smager altid godt! Fine billeder af jer alle 5 på en dejlig lun forårsdag. Så er det om at være ude og nyde den friske luft og haven i al sit flor.

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.