Her et billede fra gæstedagplejemoderens have:
Lille dreng. Stor bold.
Apropos stor og lille kan Ole kende forskel på det. Han siger "stor" holder en stor bil frem og "bitte" og holder en lille bil frem:-)
Ellers har jeg lige været til eksamen i går -det gik fint - og så sad jeg og skrev en anden eksamensopgave i aftes/nat. Nu er den afleveret og jeg kan slappe lidt af i dag. Lige nu med udsigt til øs regnvejr (det er godt for haven - og mig for så er jeg fri for at vande). Og så har jeg sat bønner og grønkål til forspiring. Har utrolig meget lyst til at grave ned til bønnefrøene for at se om de er ved at spire;-)


Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.