mandag den 10. marts 2014

Siden sidst...

Sidste uge var Kajsa i gæstedagpleje hos Tina og hende legede Ole rigtig godt med:


I weekenden blev Ole passet hos sin mormor og Ege mens Martin og jeg var en overnatning i sommerhus. Det gik rigtig godt. Både med at være i sommerhus og at Ole blev passet;-)

Han hjalp mormor i haven både lørdag og søndag: 

Og var i bad om aftenen:

Mens vi gik turer og så Danmarks største sten, Damestenen:


God mandag!


1 kommentar:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud for jer alle sammen! Frisk luft og kærlighed kan man ikke få for meget af!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.