onsdag den 26. marts 2014

Leg





Ole er lige glad med at han er for lille til at lege med play mobil. Han fandt det her lille hus på Fies værelse. Der er en lille familie med mor, far, baby og storesøster. Og det er et hit. De bliver lagt i seng om aftenen inden Ole selv skal i seng og i morges var det første han gjorde, at gå ind og tage dem op. Så kan de f.eks. sidde omkring bordet og spise af deres små tallerkner. 
Men det er ret svært at styre, så han kommer tit til at vælte det hele og blive lidt sur på det;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.