Det er velnok dejligt med alle billederne på bloggen her! Da vi bagte kage da i var små (og det gjorde vi tit...), fik i også altid tjansen med at slikke og smage (hvis i var i nærheden...). Uhm! Kagedej smager altid bedst!
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det er velnok dejligt med alle billederne på bloggen her!
SvarSletDa vi bagte kage da i var små (og det gjorde vi tit...), fik i også altid tjansen med at slikke og smage (hvis i var i nærheden...).
Uhm! Kagedej smager altid bedst!