Pernille og jeg morer os rigtig meget over de billeder af Ole, hvor han nærmest ligner en stout landmand: Dér, hvor han går i sin gule trøje med posten, hvor han er udendørs på Højskolevej og her, hvor han står med sin plæneklipper. Ole er en gæv dreng!
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Pernille og jeg morer os rigtig meget over de billeder af Ole, hvor han nærmest ligner en stout landmand: Dér, hvor han går i sin gule trøje med posten, hvor han er udendørs på Højskolevej og her, hvor han står med sin plæneklipper. Ole er en gæv dreng!
SvarSlet