Sikke en sød lille bondemand. Han skal nok blive til noget!Kærlig hilsen fra Bedstefar og Pernille
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Sikke en sød lille bondemand. Han skal nok blive til noget!
SvarSletKærlig hilsen fra Bedstefar og Pernille
Sikke en sød lille bondemand. Han skal nok blive til noget!
SvarSletKærlig hilsen fra Bedstefar og Pernille