søndag den 4. august 2013

Ferie hos Bedstefar

Det er dejligt hos Pernille og bedstefar...
Han lærer mig at passe have...


Hjælper mig med at gynge...


Lader mig male lidt på hans væg...


 Så går vi tur rundt i huset...


 Hej Pernille:-)


Jeg prøver lige bedstefars computer lidt...


Bader i deres vasketøjskurv:-)


Og bygger med min dejlige fødselsdagsgave:-) Det er fedt at blive 1 år!!! 
Og skønt med ferie!!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.