Det var velnok en glædelig nyhed! Ole ser glad og tilfreds ud. Bliv ved med dét, min dreng! Mor og far har det også meget bedre, når børnene trives... Kys og kærlige hilsner fra Bedstefar og Pernille
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det var velnok en glædelig nyhed! Ole ser glad og tilfreds ud. Bliv ved med dét, min dreng! Mor og far har det også meget bedre, når børnene trives...
SvarSletKys og kærlige hilsner fra Bedstefar og Pernille