mandag den 19. august 2013


Billede-SMS fra Oles søde gæstedagplejemor om at nu er han faldet til. Det på andendagen han var der og der er han bare så glad for at være:-)

1 kommentar:

  1. Det var velnok en glædelig nyhed! Ole ser glad og tilfreds ud. Bliv ved med dét, min dreng! Mor og far har det også meget bedre, når børnene trives...
    Kys og kærlige hilsner fra Bedstefar og Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.