tirsdag den 27. november 2012

 Så blev man 4 måneder!



Lige et billede i fuld figur...

Og lige et billede af Ole der spiser sit første officielle måltid 
- majsmelsgrød med modermælkserstatning - 
ved aftensmadsbordet sammen med os andre.

2 kommentarer:

  1. Tillykke! Allerede så stor at han kan spise grød som tiden flyver Knus Pernille

    SvarSlet
  2. Dygtig dreng... smager det godt, Ole? Kys fra Bedstefar

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.