Man kan forresten klikke på billederne, hvis man vil se dem i fuld størrelse...
Lige et par billeder fra Stærdahl-weekend på Møn
- weekenden 17.-19. aug. -
Man var en af de populære
Her med granfætter Henning
Fik en ny bedste-abe-ven
På Møns Klint med Mor og Mormor
Møns Klint i bæreselen hos Ege
onsdag den 29. august 2012
At chille i sin yndlingsstol
- 1 måned gammel -
tirsdag den 14. august 2012
Fra mandag til tirsdag var jeg (Nina), Onkel Anders, Sidsel, Mormor (Hanne) og den lille ny i Struer og besøge fætter lille gut. Det var en super god tur.
Her ligger de to fætre sammen for første gang.
Den lille ny (som er 11 dage ældre) var meget fascineret af sin søde fætter!
søndag den 12. august 2012
12/8 -12
- 16 dage gammel -
Morgenmaden i dag
Den Lille Ny er så stærk - og meget fascineret af sin far...
11 dage gammel
4 dage gammel
Søskende
Den Lille Ny bliver vist frem - og set an
Mormor
Onkel Anders og Sidsel Onkel Jesper og Maj-Linn
Bedstefar
Amningen startes op
2 dage gammel
3 dage gammel
Den stolte far med alle hans dejlige børn
Storesøster og lillebror
Storebror og lillebror
Så kom han. Den 27/7 2012 - kl. 15.30. Fødslen tog ca. 10 timer.