onsdag den 24. oktober 2012

Efterårsferie i Hillerslev


Øver sig i at ligge på maven mens de andre spiser



Med Onkel Henrik



En aften i sofaen hos fætter Mads og støresøster



De tre dejligste unger!


onsdag den 10. oktober 2012

Mit liv som Ole:

"Hænger ud i min stol"

"Hygger med storebror"

"Mødregruppe med Molly og Alfie"

"Nøgen"

"Sover"

"Fødder"

"Sidder hos søde Dorthe"

"I sofaen"

"På mors skulder"

"Mors skulder fortsat"

"Mors skulder stadigvæk"

"Mors skulder -igen"

"Ligger på maven og rækker tunge"

"Ligger på maven"

tirsdag den 2. oktober 2012

Blandede billeder fra mobilen
Ole omkring de 2 måneder

Med i Lucas's barnevogn

Sundhedsplejersken på besøg - nu 6,46kg

Togtur med hele familien 

Far og Ole

Farfar og Ole

Far giver mad

Far giver mad_2

Hos Tante Karen

lørdag den 29. september 2012

De første

SMIL

6 uger gammel



 







Hej, jeg hedder Ole Vinther Villadsen

Middagslur med far
03-09-12

Ole alias Supermand..!
04-09-12

Meget fascineret af den fine uro mor har lavet og meget glad for den dejlige dragt tante Maj-Linn har syet :-)
09-09-12


Aftensmad med mor
07-09-12



mandag den 17. september 2012

Ø-tur på Venø (og i Struer) 

1.-2. september

De to fætre på tur

Oldemor kom et smut forbi og sagde hej




Danser boogie på skødet af far

...Onkel Anders og Sidsel med tvillinger...



torsdag den 13. september 2012

Alle Geo-tanterne på besøg


Stener hos Luise...

Falder i søvn hos Kathrine...

Hygger hos Nina...

Falder i søvn igen hos Malene...

...Sikke en dejlig dag :-) 


En måned og én dag gammel kommer Oldebedstemor og Bedstefar på besøg med tog fra Nordsjælland. 

Det er dejligt at sidde hos Oldebedste...
Snakker med Bedstefar
...Så dejligt at man falder i søvn