onsdag den 6. juli 2016

Sidste del af Jesperhus Blomsterpark

Vi nyder en is. Her Seija i strålende humør:
Kære søde pige




Thea nød også sin is:


Og så fik de to søde kusiner -Thea og Seija- en hyggelig lille gyngetur:


mandag den 4. juli 2016

Jesperhus Blomsterpark -del 3

Søde Maj-Linn med søde Seija

Verdens bedste Farfar. Her med på noderne med Cap og telefon ;-)


Disse små både kan jeg bl.a. huske fra min barndom og vores ture i Jesperhus Blomsterpark med min kære mormor. 
Jeg kan især huske en gang, hvor Anders sejlede rundt i en og var så glad for det at han ikke ville ind igen... Den ansvarlige for forlystelsen skulle så indfange ham med en lang krog, men det lykkedes Anders flere gange at sejle væk, så den båd-ansvarlige måtte løbe rundt om bassinet og fiske efter ham. 
Jeg kan huske jeg stod ved siden af min mormor og så på og var helt spændt. Stolt fordi min seje lillebror bare smuttede udenom krogen hele tiden. Men også nervøs fordi han jo gjorde noget der virkede lidt forbudt... Han blev indfanget tilsidst og der var ingen sure miner. 
Nå, men her er det Ole, som guidet af Jonathan og Fie fra bredden styrer lidt rundt i det lille bassin. Han syntes det var sjovt, men fangede aldrig helt hvordan man styrede den, så det blev bare en lille kort sejltur. 


Ole og Jonathan graver sammen. Det var vidunderligt som både Jonathan, Annasofie og fætter Mads bare hyggede sig og var med, selvom de nok er noget ældre end den primære målgruppe for parken. 

Silas og den store gravko

Kage-pause :-)

Fortsættes i næste blog-indlæg...





fredag den 1. juli 2016

Guldgraverene - Jesperhus Blomsterpark

Så gik de første guldgravere i gang...
...der blev søgt...
...og fundet...
...guld i massevis..!
...flere guldgravere kom til...
...og nogen var næsten ikke til at stoppe igen... 
(Fætter Mads og Annasofie) 




torsdag den 30. juni 2016

Seijas 1 års fødselsdag og Jesperhus Blomsterpark

De to kusiner spiser is til dessert efter en festlig dag😊
Tillykke kære Seija!

Dagen efter tog vi i Jesperhus Blomsterpark. Maj-Linn og Silas og Seija. Os seks. Og så kom farfar og fætter Mads også derop. Jesper skulle desværre på Hospitalet, så han kunne ikke komme med og vi måtte undvære ham. Vi håber snart der ikke kommer flere komplikationer..!!! 
Nå, men vi havde en dejlig dag:

Vi kigger på kæmpeskildpadder i jungle-zoo'en (man kan se den enes hovede i billedet nederst til højre). 

I det indendørs Legeland, hvor vi var i starten pga. vejret, kom Hugo pludselig forbi. Ole gav ham en krammer og Thea blev bange for ham. 

Hugo Show med Jungledyret Hugo og hans venner. 

Så blev der kørt biler på livet løs og for fulde drøn :-)

Fortsættelse følger...





Alle fire børn

I torsdags passede det lige med at jeg havde både Thea, Fie og Jonathan med ned og hente Ole. De legede på den store ruchebane alle fire. Så hyggeligt at de alle sammen var med og havde det sjovt...! 
 




lørdag den 25. juni 2016

Thea, Ole og mor på legeplads-tur

I tirsdags blev Ole og Thea hjemme fra pasning. Vi gik så en tur på legepladser og havde en rigtig hyggelig dag. 
Her gynger to søde børn

Søde pige, som der snart slet ikke er noget baby over mere. 


Denne dreng bliver altså også bare så stor..!