mandag den 30. maj 2016

Ny legeplads

Ole har flere gange snakket om en legeplads han går hen til sammen med børnehaven. Og i dag cyklede vi hen og fandt den. En virkelig skøn legeplads, hvor Thea, Ole og jeg hyggede i små to timer inden vi cyklede hjem. Skønt. 
Her poserer de to søde børn:-)

Søde Thea med lidt mad i hånden på legepladsen. 


Det gik forresten fint da Ole fik sin gips af. Lægen sagde at det var normalt at det føltes meget underlig og at mange ikke kan strække og bøje armen med det samme, men det havde Ole ikke nogen problemer med. Den føltes dog helt let og Ole sagde "Min arm flyver når jeg løber..!" Og var meget stolt over at have fået den af og armen uden gips frem til alle vi gik forbi på vej ud til bilen ;-)

onsdag den 25. maj 2016

Børnehavens fødselsdag og Halfdans ABC

Fejring af børnehavens 69 års fødselsdag
Børnene sang et par sange for os. Det var hyggeligt. Ole står yderst til højre og vinker til sin mor. Det er Mathias der stor ved siden af. 

Mormor læser højt i Halfdans ABC for Thea. Den er både hun og Ole helt vild med for tiden! 

onsdag den 18. maj 2016

Lidt fra Martins fon

Legetøjsdag i børnehaven. Ole prøver Arthurs hår-bøjle-kniv 


Søde kusine Ena Marie blev konfirmeret 5. maj


Ole viser sin krokodille frem. I baggrunden titter Thea. 


Thea i flot mondering 


Morgenmad på Bed & Breakfast, hvor Martin og jeg holdt en lille uges ferie på lige under et døgn ;-) Det var skønt. Og tak til mormor og Ege for børnepasning!


Skøre, søde Fie 


To kære børn på trappen 

Morgen, sygehus, togmuseeum

To søde børn i morges klar til børnehave/dagpleje. Jeg er begyndt at "øve" med Thea, at hendes hår bliver sat op :-)


To børn efter endnu et besøg på sygehuset i sidste uge, hvor Ole fik lagt nyt gips, fordi det gamle var blevet vådt... Han får det af på mandag, og det glæder vi os til😊

Ann-Ka og Mathias havde inviteret os med på togmuseet i fredags, hvor Thomas Tog var på besøg. Her er de to gode venner i en gammel togvogn trukket af Thomas Tog. 

tirsdag den 10. maj 2016

På besøg hos Mathias

Mathias er flyttet i lærebolig på Klintebjerg Efterskole, hvor hans mor arbejder. Her sidder de i det lille træ"hus" i ders have:


fredag den 6. maj 2016

Oles arm...

...er brækket!
Han faldt ned fra et slags legehus indenfor i børnehaven...
Det er begge underarmaknogler der har fået et brud, men det er ikke kompliceret og der er ikke noget der havde forrykket sig eller lignende. Ca. 3 uger skal han have det på...

Og så lige Thea i haven...

tirsdag den 3. maj 2016

Forår i kolonihave

Thea i byen


Første maj i Cecilies og Andreas's kolonihavehus:
Vi grillede brød og pølser til frokost 


Martin var til fodbold og Andreas var ude og hente jord til bedene som vi gjorde forårsklar. 


Ole og Amalie havde plukket plomster

Der blev hoppet meget på trampolinen 


Theas hår blev helt elektrisk

Skøn, hyggelig og varm dag :-) 

De sidste billeder fra Bedstefars 60 års

Karla og Thea leger sammen


Søde Thea


Thea giver en krammer


Vi tumler lidt 


Fie passer på Karla mens hendes far er ude på den anden side ;-) 

tirsdag den 19. april 2016

Lidt billeder fra Bedstefars 60 års fødselsdag

Thea får køretur af Fie


Thea nød festen og løb meget rundt på egen hånd

Mig

Bedstefar kører med Fie og Thea

Thea ville bare gerne køres hele tiden. Hun stod som en rigtig prinsesse og nød det.

Søde Fie

Thea hos sin gode Bedstefar, som fyldte 60 år

Kristian spillede og sang en meget smuk sang han selv havde skrevet

Ole var desværre syg, så han havde mest bare brug for at sidde hos sin far og slappe af

Der kommer flere billeder fra festen i næste opslag. Desuden kan jeg lige nævne at disse billeder er fra Sidsel og Anders' kamera :-) 

torsdag den 7. april 2016

Surf og speciale

Ole øver sig i at surfe:



Ole og Thea surfer sammen:


Thea og jeg:


Og så blev jeg jo færdig med min kandidat og fik 10 efter at have været oppe og forsvare specialet i onsdags i Kbh, hvor hele familien var med :-) Dejligt!