Martin og Thea nytårsaften
Køkkenet nytårs aften
Ole i fars bukser
Kælketur nede i parken
Ole fandt en god pind
Fie og hendes veninde Naya (ikke på billedet) var også med nede og kælke.
Thea og jeg tog lige en tur sammen
Farfar var her i 4 dage i forbindelse med at Martin fik opereret en åreknude væk. Det var meget hyggeligt og en stor hjælp...!
(Og det går super med Martins ben nu)
Farfar danser en stille dans med Thea
Farfar er med nede og aflevere Ole og læser lige en bog højt
Flere var henne og høre
Ole i arvet pingvin-dragt
Pingvinen Ole
Søde Thea har den lille hund med til at spise morgenmad.
Hun snakker forresten selvfølgelig mere end ga-ga ;-) Hun siger "hej", "nej", "hov", "der", "mam-mam"(mad), "mar-ma"(morgenmad), "mar-mar"(mormor), "gåkke"(dukke), "oje"(øje og øre), "ba"(bad), "gyng-gan"(gynge), "vuf"(hund), "mav"(mave), "øjjj"(ligesom 'wau'), "bau"(bold), "dar-dar"(farfar) og sikkert mere, jeg ikke lige kan huske i skrivende stund. Så siger hun også mange dyrelyde bl.a. vov-vov, muuuh, mæææh, gok-gok, grrrrah, mjau, skraaah-skraaah (som en papagøje) og blop-blop (som en fisk) og så prøver hun at puste som en elefant, men der kommer ikke rigtig lyd med ud;-)