fredag den 31. januar 2014

Kong gulerod

Ole stod for underholdningen til aftensmaden i går:

Han var også selv ret glad for sit skægge påfund ;-)

onsdag den 29. januar 2014

Ole i legestue

Her sidder han med Matthias 
Selvom han ser lidt mellemfornøjet ud her, så var han glad derovre og sov så en tre-timers lur. Man bliver vel træt af al den leg ;-) 

søndag den 26. januar 2014

Aften på badeværelset.

Ole stiller op. 

Måske leger han købmandsbutik


Han er i hvert fald godt tilfreds :-)

lørdag den 25. januar 2014

Fredag

En træt dreng efter dagpleje i går:


Men det er ikk ensbetydende med at man ikk kan hygge sig med at tømme æsken med blyanter:



Og spille kazoo: 



God weekend alle sammen :-)

søndag den 19. januar 2014

København og "gravko"

Ole har lige lært at sige "gravko" (hans mor troede i starten at han sagde "taco"). Og alt hvad der ligner maskiner er ifølge ham "gra-ko". 
Vi var i Kbh til Anders' 25 års fødselsdag, og på en gåtur kom vi forbi en stor kran på Enghave Plads - Ole var helt vild med den, så dagen efter gik vi en tur forbi den igen:


Og vores to drenge "hoppede" lidt rundt på en glascontainer: 



Og vi kiggede lidt på ænder på vej hen til en legeplads:

Vi var afsted fra lørdag middag til søndag eftermiddag. Dejlig tur, hvor vi både fik set onkel Anders+Sidsel og Bedstefar+ Pernille og Mormor+Ege. Ole er tydeligvis glad for sin familie og hyggede sig meget:-)
Tak for en god weekend:-)

onsdag den 15. januar 2014

I går

Ole og mor i haven i januarsol. 

Ole og far spiller klaver inden sengetid. 

mandag den 13. januar 2014

søndag den 12. januar 2014

Oles dagligdag

Ole synes der var lidt beskidt i vores redskabsskur, så han gik igang med at feje væggene ned. 

Og så var der for meget sand i sandkassen. Det skulle der også gøres noget ved. Hans mor reddede det meste sand i en spand. 

...okay, ikke så dagligdags, men Ole fik lokket far med i bad... 

tirsdag den 7. januar 2014

Struds

Dette billede med nedenstående tekst fik jeg af Tina dagplejemor i formiddags :-)


Ole er blevet fornærmet fordi han ikke bare må tømme alle legetøjskasserne.....så sådan har han gemt sig i snart et par minutter....
Den lille struds ;-)