Efter frokosten rendte Ole rundt og legede med de store kusiner og fætter Mads og selvfølgelig de søde søskende. Det er fedt at han er så stor han kan det nu. Så ku mor og far spise færdig i ro og mag:-)
Da farfar trådte ind af døren sagde Ole straks "barbar".
Og Ole var også ret interesseret i lille fætter Jens og havde inden dagen var omme lært at sige "baby".
Jonathan valgte den fødselsdagssang med instrumenter og det synes Ole var rigtig fedt:-) og var med til at råbe hurra.
Ole fandt også fies iPad på bordet og viste lige hele forsamlingen hvor godt han er til det spil, hvor man skal pege på det ud af fire billeder der bliver spurgt efter. Eks. "Hvor er hunden". Det er han nemlig stjerne god til;-)
Men vi tog ingen billeder. Henrik tog ét af Mads og Ole: