fredag den 1. november 2013

Fredag aften

Ole blev afleveret i dagpleje i dag og for første gang var han slet ikk ked af det, men gik bare ind til Tina og vinkede til far. 
Martin og jeg nåede at arbejde lidt (jeg på en opgave og Martin i sit firma) og bygge kaninburet færdigt og køre en tur i ikea og købe udstyr til huset. Vi er trætte af at vores gang er så rodet, så det hjælper indkøbene forhåbentligt til (men kan man egentlig købe mere og så forvente at det roder mindre...?) 
Martin nåede forresten også at save vores i-stormen-faldne-græntræ lid fra hinanden og nu står toppen som et flot lille juletræ på vores fortrappe. Så er vi bare nogen af de der skøre jule-elskere der pynter op en måned for tidligt i år :-P 
Nå, men da jeg hentede Ole, var han glad og tilfreds selvom Tina kunne fortælle at han havde faldet og slået hovedet ind i Smilla (hans yndlings veninde) og havde blødt fra læben og hun havde fået en bule... Så kom vi hjem, og kl. 18 var der fiskefileter til aftensmad og Jonathan og Fie kom over da de sover her i nat. (Deres mor havde et arrangement hun skulle til i aften). (Ja og Martin er også i byen, så det er bare mig og de tre børn) 
Så så det lidt sådan her ud: 
 Med lidt tv inden Ole fik læst godnathistorie og kom op i sin seng.   
Og inden de store kom i seng samlede vi lige et par skoreoler fra ikea og pillede de gamle og en knagerække ned, det var hyggeligt. 
Nu godnat:-)

Lille fætter i Kbh

Vi tog en smuttur til Kbh for at se den lille nye fætter. Og her er han så:

Det er utroligt så lille han er, det glemmer man helt. 
Her Jonathan og fætter:
Og Fie og fætter:

Ole synes han var meget spændende og kravlede op i hans lift da den blev ledig. Her kigger han bare: 
Og ellers legede Ole med sine søde store kusiner:





tirsdag den 29. oktober 2013

Det perfekte sted

I går var vi til nabopigen Lauras 12års fødselsdag. 
Ole fandt det perfekte sted i deres stue: 







Morgen med modellervoks...

Vores søndag morgen så sådan ud, mens far var til fodbold:

Og dem alle med deres flotteste pose/fra deres mest fotogene side:
Det et forresten en ny voksdug. 2 meter til 40kr i Stof 2000... 

fredag den 25. oktober 2013

Så kom Oles fætter

Dette er hvad vi har set af ham indtil nu: 
Karen, Enamarie og den lille nye fætter. 

torsdag den 24. oktober 2013

Ingen børnebilleder i dag...

Men mens vi venter på fætter Vinther Ringsmose i Kbh, bliver der syet et lille nyt dynebetræk til ham:-)

onsdag den 23. oktober 2013

Dejlig dagpleje

I går samlede vi blade sammen. Det var fedt:-) Tina fortalte at jeg virkelig hyggede mig med det. 

Her i Tinas køkken på tæppet ved siden af Smilla. 

I dag i legestue (hvor det gik ok med st være) lavede jeg min første kreation. Helt selv... Okay, Tina hjalp måske lidt ;-) 


Bedstefar på besøg

Her leger bedstefar og jeg med togbane. Det er fedt at have bedstefar på besøg:-)

mandag den 21. oktober 2013

Ole i haven

Ole elsker de store redskaber, men kan godt blive ret sur når de ikke makker ret ( og det sker tit;-) 

Søndag

I går bygger vi vinter-hus til kaninen. Den kan godt glæde sig;-)