Martin og jeg nåede at arbejde lidt (jeg på en opgave og Martin i sit firma) og bygge kaninburet færdigt og køre en tur i ikea og købe udstyr til huset. Vi er trætte af at vores gang er så rodet, så det hjælper indkøbene forhåbentligt til (men kan man egentlig købe mere og så forvente at det roder mindre...?)
Martin nåede forresten også at save vores i-stormen-faldne-græntræ lid fra hinanden og nu står toppen som et flot lille juletræ på vores fortrappe. Så er vi bare nogen af de der skøre jule-elskere der pynter op en måned for tidligt i år :-P
Nå, men da jeg hentede Ole, var han glad og tilfreds selvom Tina kunne fortælle at han havde faldet og slået hovedet ind i Smilla (hans yndlings veninde) og havde blødt fra læben og hun havde fået en bule... Så kom vi hjem, og kl. 18 var der fiskefileter til aftensmad og Jonathan og Fie kom over da de sover her i nat. (Deres mor havde et arrangement hun skulle til i aften). (Ja og Martin er også i byen, så det er bare mig og de tre børn)
Så så det lidt sådan her ud:
Og inden de store kom i seng samlede vi lige et par skoreoler fra ikea og pillede de gamle og en knagerække ned, det var hyggeligt.
Nu godnat:-)




















