mandag den 26. august 2013

Weekend på landet

Onkel Anders og Sidsel viser mig underholdning på telefonen




Kigger efter en traktor




Katte og killinger -meget spændende, men kan ikk helt finde ud af det endnu  







torsdag den 22. august 2013

Ole og drengene Olesen

Til Fies 10års hvor vi var en masse mennesker




Andreas, Martin og Ole, Kristian, Henrik 





mandag den 19. august 2013


Billede-SMS fra Oles søde gæstedagplejemor om at nu er han faldet til. Det på andendagen han var der og der er han bare så glad for at være:-)

søndag den 11. august 2013

Oles verden

Undersøger verden


Går i køkkenskabet for at finde mad


Går tur med klapvognen


søndag den 4. august 2013

Ferie hos Bedstefar

Det er dejligt hos Pernille og bedstefar...
Han lærer mig at passe have...


Hjælper mig med at gynge...


Lader mig male lidt på hans væg...


 Så går vi tur rundt i huset...


 Hej Pernille:-)


Jeg prøver lige bedstefars computer lidt...


Bader i deres vasketøjskurv:-)


Og bygger med min dejlige fødselsdagsgave:-) Det er fedt at blive 1 år!!! 
Og skønt med ferie!!!






tirsdag den 30. juli 2013

Cykeltur til Davinde grusgrave med overnatning i shelter

Vi pakker


Ankommet efter en god cykeltur. 18 km. 


Leg








Tænker lige lidt over tingene


Livet er skønt


Se, jeg har flasker


Sjov med mor








Kys til mor


Læser bog mens far pumper luftmadras 


Aftensmad på trankia


Vi sover godt selvom det bliver tidlig lyst


Vi pakker (mor pakker ned, jeg pakker ud)










mandag den 29. juli 2013

Bornholm, Bornholm, Bornholm

Bade i badekar ude i det lækre vejr


Sammen med kusine Amalie


Hygge med fætter Silas rundt om bålet


Se Hammershus


Gå rundt deroppe. Jeg smilede til alle mennesker - og mange smilede igen


Min søde familie - her har vi lige spist madpakker med udsigt til Hammershus 


Vi var henne og rokke med rokkestenen


Og så blev jeg jo 1 år!!!! Der skal nok komme nogen billeder fra det senere








lørdag den 13. juli 2013

Sommerdag hos mormor

I badebassin med Amalie



Får lidt af onkel Anders' hjemmebagte brød...

...Og bagefter lidt vandmelon...


...Mam mam mam:-)