fredag den 28. juni 2013
onsdag den 26. juni 2013
tirsdag den 25. juni 2013
mandag den 24. juni 2013
søndag den 23. juni 2013
tirsdag den 18. juni 2013
Bare et enkelt billede
Håber I har det godt alle sammen. Det har jeg. Nyder at udforske livet - og glæder mig sådan til at kunne gå selv, for så behøver jeg ikke overtale mor eller far, hver gang jeg har lyst til en lille gåtur rundt i huset...
Og så er jeg ved at være faldet til i min dagpleje, så det er alle glade for:-)
Knus fra Ole.
lørdag den 15. juni 2013
fredag den 7. juni 2013
Ole
Sundhedsplejersken har været på sidste besøg. 10,8 kg, 80 cm lang og godkendt;-) Hun syntes bare han var fin -og det ku vi jo kun gi ham ret i;-)
Glad morgen
onsdag den 5. juni 2013
lørdag den 1. juni 2013
Abonner på:
Opslag (Atom)


























