tirsdag den 9. april 2013

Grundet forespørgsler kommer der nu billeder fra Oles dåb:


Foran kirken







Gaveoppakning

Spisning

Underholdning


Gavebord

En stolt mor










En træt hovedperson

fredag den 15. marts 2013

Det er længe siden at jeg har lagt billeder over på computeren, så det bliver lige nogen "halv gamle" billeder der kommer her. Et fra jul, nogen fra nytår og nogen fra først i januar, hvor vi var oppe og besøge fætteren i Struer - ja og hans forældre :-)
Jul

Nytår

Nytår

Fætter og Far i Struer


Leger med Silas og hans seje tamburin

Ole og Mormor i Struer


lørdag den 12. januar 2013

Mødregruppebørn
Astrid - Ole - Eira

Ole i sin nye dragt...

...The same

tirsdag den 1. januar 2013

...hatten siger det...




Godt blandet
Glade Ole

Ole og far i sneen

Ole og Fie i sneen

Ole og Silas

Julebillede

Snorene i mors trøje er god underholdning for tiden...

mandag den 17. december 2012

Ole og Farmand

Ole blev klippet for første gang
(skeen blev brugt som underholdning)

Ole ligger og sover med alle sine aber 
- her er han nyklippet.