mandag den 6. juni 2016
onsdag den 1. juni 2016
Bedstefar på besøg
Bedstefar var på besøg i går. Det var bare - som det jo plejer - virkelig hyggeligt.
Først spiste vi frokost sammen og så gik vi i haven og plantede en masse blomster, som han havde haft med. Derefter kørte vi op og hentede Thea og Ole. Thea blev meget forbavset da hun så Bedstefar var der i Anjas gang og hun øvede sig gevaldigt i at sige "bedstefar" selvom det langt de fleste gange blev til "farfar". Hvilket fik tankerne tilbage på da Ole var mindre og kaldte ham "bedstefarfar".
Ole hoppede og hvinede af glæde da han så sin bedstefar og så kørte vi hjem og tilbragte resten af dagen i haven. Rutsche, saftevand, boller, leg, kuglebane af tagrender, kæmpesæbebobler, vandbalonner, bål, gril og aftensmad i haven.
Fik dog ikke tager nogen billeder.
mandag den 30. maj 2016
Ny legeplads
Ole har flere gange snakket om en legeplads han går hen til sammen med børnehaven. Og i dag cyklede vi hen og fandt den. En virkelig skøn legeplads, hvor Thea, Ole og jeg hyggede i små to timer inden vi cyklede hjem. Skønt.
Her poserer de to søde børn:-)
Det gik forresten fint da Ole fik sin gips af. Lægen sagde at det var normalt at det føltes meget underlig og at mange ikke kan strække og bøje armen med det samme, men det havde Ole ikke nogen problemer med. Den føltes dog helt let og Ole sagde "Min arm flyver når jeg løber..!" Og var meget stolt over at have fået den af og armen uden gips frem til alle vi gik forbi på vej ud til bilen ;-)
onsdag den 25. maj 2016
Børnehavens fødselsdag og Halfdans ABC
Fejring af børnehavens 69 års fødselsdag
Børnene sang et par sange for os. Det var hyggeligt. Ole står yderst til højre og vinker til sin mor. Det er Mathias der stor ved siden af.
onsdag den 18. maj 2016
Lidt fra Martins fon
Legetøjsdag i børnehaven. Ole prøver Arthurs hår-bøjle-kniv
Søde kusine Ena Marie blev konfirmeret 5. maj
Ole viser sin krokodille frem. I baggrunden titter Thea.
Thea i flot mondering
Morgenmad på Bed & Breakfast, hvor Martin og jeg holdt en lille uges ferie på lige under et døgn ;-) Det var skønt. Og tak til mormor og Ege for børnepasning!
Skøre, søde Fie
To kære børn på trappen
Morgen, sygehus, togmuseeum
To søde børn i morges klar til børnehave/dagpleje. Jeg er begyndt at "øve" med Thea, at hendes hår bliver sat op :-)
To børn efter endnu et besøg på sygehuset i sidste uge, hvor Ole fik lagt nyt gips, fordi det gamle var blevet vådt... Han får det af på mandag, og det glæder vi os til😊
tirsdag den 10. maj 2016
På besøg hos Mathias
Mathias er flyttet i lærebolig på Klintebjerg Efterskole, hvor hans mor arbejder. Her sidder de i det lille træ"hus" i ders have:
fredag den 6. maj 2016
Oles arm...
...er brækket!
Det er begge underarmaknogler der har fået et brud, men det er ikke kompliceret og der er ikke noget der havde forrykket sig eller lignende. Ca. 3 uger skal han have det på...
tirsdag den 3. maj 2016
Forår i kolonihave
Thea i byen
Første maj i Cecilies og Andreas's kolonihavehus:
Vi grillede brød og pølser til frokost
Martin var til fodbold og Andreas var ude og hente jord til bedene som vi gjorde forårsklar.
Ole og Amalie havde plukket plomster
Der blev hoppet meget på trampolinen
Theas hår blev helt elektrisk
Skøn, hyggelig og varm dag :-)
De sidste billeder fra Bedstefars 60 års
Karla og Thea leger sammen
Søde Thea
Thea giver en krammer
Vi tumler lidt
Fie passer på Karla mens hendes far er ude på den anden side ;-)
Abonner på:
Opslag (Atom)













