søndag den 23. august 2015

Blandede billeder

Thea kravler ofte ind under spisebordet. Måske for at finde madrester...
...eller fordi det er en hyggelig hule. 


Fies fødselsdag på Jensens Bøfhus

Smukke mennesker


Trætte børn en eftermiddag på en legeplads  


Thea er begyndt at rejse sig op af ting. 
Kuk-kuk:-)

torsdag den 20. august 2015

Thea

Thea: 
Er vild med uroer, bolde, bøger med dyr og ansigter. Elsker at gynge. 
Kravler rundt over det hele. Er ofte meget tydelig i hvad hun vil og ikke vil, f.eks. ville hun i morges gerne spise sin morgenmad selv, og gav ikke op før jeg havde forstået det;-) 

Søde Fie læser højt for Thea om hundehvalpe. 

mandag den 17. august 2015

torsdag den 13. august 2015

Sommer

Vi holdt sjove, søde, dejlige Fies fødselsdag i haven. 
Den fjollede fødselar

Thea og Tobias i sandkassen


Thea øver sig i at spise majs. 


Til fødselsdag hos nabodrengen Magnus. 

Gyngetur. 

Dejlige mennesker på ladcyklen. Aften på vej hjem fra aftensmad hos Cecilie og Andreas. 

En sød pige

søndag den 9. august 2015

Oles 3 års fødselsdag 27/7

Godmorgen-gavebord

Fedt legetøj 

Mor med fødselsdgskagen

Der pustes lys ud

Vi sidder tæt rundt om bordet

Onkel Jesper med drengene

Det var en dejlig dag og nu er Ole 3 år!

NB: Jeg har netop lagt et blogindlæg med lidt dagbog fra Samsø op, MEN det ligger længere nede. Man skal tilbage til 10/7 for at læse det, hvis man har lyst. 

Og lige et billede af Fie og lille Seija

tirsdag den 4. august 2015

Ferie hos Farfar (og noget om at kravle)

Efter Læsø kørte vi til Hillerslev og besøgte Farfar:-) 
Thea og farfar. 

Jonathan i Hillerslev. 

Thea i farfars sandkasse

Ole og Thea leger med sand

Jonathan og Ole leger pirater på en gammel fiskekutter. 

De holder godt udkig. Ole elsker at lege på gamle både. 

På bondegårdsbesøg. 
Lisbeth - Kristians kæreste - har to drenge det er landmænd med køer. Dem var vi ude og se. 

Og de havde kattekillinger det ene sted:-)
 
Det er en oplevelse med de små dyr. 

Her havde de malkegrav. Og Jonathan fik lov at sætte malkemaskinen på yveret af en ko. Det ville Ole også prøve men var jo lidt for lille. Så Kristian (landmanden) tog ham lige op, så han kunne være med:-) 

Jonathan kreerede lige lidt navne-Dublo-kunst:-)

Og og og. Thea kan pr dags dato kravle!
Det har selvfølgelig været undervejs og hun har de foregående dage kommet lidt frem af og til og taget et par enkelte "kravleskridt" men i dag "knækkede hun koden" og har kravlet meget og helt rigtigt rundt :-) Store, søde pige:-D

søndag den 2. august 2015

Læsø

Thea på gynge ved Østerby havn

Fie og Jonathan på et lejet køretøj

En en motorcykel med sidevogn. Bare uden motor.

Når det er på Læsø er det hyggeligt at vaske op i hånden..!

Kristian -ungernes farfar- kom og besøgte os på Læsø. Det var også rigtig hyggeligt! 

"Frokost" på Læsø Bryghus. Et rigtig fint sted med god stemning.
 
Dejlige børn

Og glade unger. 

På Danzigman. Vandet var dog ikke så lækkert at vi badede, men skønt at lege i sandet og kaste sten i vandet. 

Flot ung fyr. 

Flot ung mand.

Skøn ung pige. 

Sød baby. 

Skøn ung dreng. 

Det var ikke fantastisk vejr alle hele tiden, men her i læ på stranden var det skønt. 

Vores to piger i sofaen

Tak (især til Putte) for endnu en god tur til Læsø:-)