lørdag den 22. marts 2014
onsdag den 19. marts 2014
mandag den 17. marts 2014
Syg.
Vi kom hjem fra Sjælland søndag aften. Ole blev lagt i seng. Og jeg satte mig med et oplæg jeg skulle lave om blæksprutter. Så ved en 11-tiden lød det oppe fra Ole "Moar". Jeg ventede lidt. Så igen "Moar?". "Jeg kommer nu, Ole" sagde jeg på vej op af trappen mens han kaldte lige så stille for tredie gang. Da jeg kom ind på værelset sagde han "åh-nej" på hans egen lille søde måde. Jeg gik han til ham og spurgte "hvad så, Ole?" Og kunne konstatere der lå noget på hans hovedpude. Opkast. Så tændte jeg lyset. Han sad op i sengen og havde bræk i hele hovedet og i det ene øje og op i håret, mens han krammede Kylling, som også var lidt brækplettet... "Åh-nej, Moar". Han så så sød ud og tog det så fint. Søde lille dreng...
onsdag den 12. marts 2014
Suppe
I går var Martin til fodbold, og jeg var træt efter en lang dag på uni, og vi havde ikke fået handlet, så aftensmaden var lidt af et dilemma - indtil jeg opdagede kød & melboller i fryseren. Så blev der lavet en hurtig suppe, med det fra køleskabet: gulerødder, broccoli, bladselleri, hvidløg og bouillon. Ristet rugbrød dertil. Ole spiste to portioner og jeg fik tre. Skønt med nem god aftensmad.
mandag den 10. marts 2014
Siden sidst...
Sidste uge var Kajsa i gæstedagpleje hos Tina og hende legede Ole rigtig godt med:
Mens vi gik turer og så Danmarks største sten, Damestenen:
I weekenden blev Ole passet hos sin mormor og Ege mens Martin og jeg var en overnatning i sommerhus. Det gik rigtig godt. Både med at være i sommerhus og at Ole blev passet;-)
onsdag den 5. marts 2014
En lille mus...
En vat-rondel i opvaskemaskine-sæbeskuffen og salatblade i tekanden... Hvem mon har været på spil...?
mandag den 3. marts 2014
Weekend
Vi var henne og se Jonathan lave Teakewondo og stige i graderne (hvidt bælte med gul snip). Ole synes det var meget spændende. 

Ole, Far, Fie foran skærm i sofaen
Oles trøje fra Sidsels og onkel Anders' tur til New York
Ole hjælper til - er hele tiden med
Tilsidst blev han træt og hang i et par minutter bare hen over en pind:
I eftermiddags var der gæster:
Men fotografen får ikke det hele med. Anders og Sidsel var også til eftermiddagskaffe og Andreas og Cecilie og Amalie kom også til aftensmad.
Her er lige et til af Ole og mormor:
Abonner på:
Opslag (Atom)
























