Populær (Ole, Kirsten, Mie og mormor)
mandag den 18. november 2013
søndag den 17. november 2013
torsdag den 14. november 2013
Oles Onsdag
I dagplejen var de hjemme hos Mathias til fødselsdag:
Hans mor hentede ham kl 14 og så cyklede hele familien i Bolbro svømmehal, hvor der både er baby-basin og stort varmtvands. Det var virkelig skønt og Ole nød det i allerhøjeste grad. Det samme gjorde Jonathan og Fie virkelig:-) og Martín og jeg snakkede om at den lille tur var ligesom at være på en lille ferie... Ole fandt ud af at kravle op på kanten (med hjælp fra mor) og hoppe ned i vandet til mor igen. Det syntes han var mega fedt:-)
Her er lige et par billeder fra omklædningsrummet, hvor Ole gik og legede med armbånd og skabe:
tirsdag den 12. november 2013
mandag den 11. november 2013
Oles dagpleje
Så har Tina sendt et par billeder på mail fra Oles tid i dagpleje indtilvidere:
Og her sidder han lige så stille sammen med Mathias og leger:
Her er dem han går sammen med:
Mathias, Smilla, Sandra og Amir.
Her står Ole i legerummet
Bemærk at Ole i virkeligheden bare leger med dukkevognen;-)
Og her kigger Ole ud af legehusvinduet (Amir i baggrunden)
Desuden skal det nævnes at Ole de sidste par dage har sovet 3 timer til middag, så hans mor nåede at blive helt restløs...
Og her til eftermiddag mens far pudsede pegede Ole på sig selv og sagde "Ole" (med lidt baby-accent ;-)
søndag den 10. november 2013
Søndag
Ole kigger forundret på sin far der har klippet skægget af...!!!
Det var forresten nået at blive så langt her inden (her er overskægget dog allerede røget...)
Nå, men ellers en god søndag, med boller til morgenmad, formiddags flytning af Kanin til vinterbur, lækkert frokostbord dækket af Annasofie, samt små gåture i dagens løb - Ole var med ovre og handle to gange og så gik vi også en lille aftentur for han ville så gerne ud. Desuden hjalp både Fie og Ole med at vaske vinduer, så det var fornemt og nu kan vi se ud igen;-)
Til aften fik vi den traditionsrige ribbenssteg i anledningen af at Morten Bisp havde gemt sig i en svinesti og var blevet opdaget fordi grisene havde øffet op... Det var da sådan historien var, var det ikk? Eller var det noget med en and? Det smagte i hvert fald vældig godt;-)
fredag den 8. november 2013
mandag den 4. november 2013
fredag den 1. november 2013
Fredag aften
Ole blev afleveret i dagpleje i dag og for første gang var han slet ikk ked af det, men gik bare ind til Tina og vinkede til far.
Martin og jeg nåede at arbejde lidt (jeg på en opgave og Martin i sit firma) og bygge kaninburet færdigt og køre en tur i ikea og købe udstyr til huset. Vi er trætte af at vores gang er så rodet, så det hjælper indkøbene forhåbentligt til (men kan man egentlig købe mere og så forvente at det roder mindre...?)
Martin nåede forresten også at save vores i-stormen-faldne-græntræ lid fra hinanden og nu står toppen som et flot lille juletræ på vores fortrappe. Så er vi bare nogen af de der skøre jule-elskere der pynter op en måned for tidligt i år :-P
Nå, men da jeg hentede Ole, var han glad og tilfreds selvom Tina kunne fortælle at han havde faldet og slået hovedet ind i Smilla (hans yndlings veninde) og havde blødt fra læben og hun havde fået en bule... Så kom vi hjem, og kl. 18 var der fiskefileter til aftensmad og Jonathan og Fie kom over da de sover her i nat. (Deres mor havde et arrangement hun skulle til i aften). (Ja og Martin er også i byen, så det er bare mig og de tre børn)
Så så det lidt sådan her ud:
Og inden de store kom i seng samlede vi lige et par skoreoler fra ikea og pillede de gamle og en knagerække ned, det var hyggeligt.
Nu godnat:-)
Abonner på:
Opslag (Atom)











































