Område pædagogen ringede omkring kl. 9 i dag med en fremragende nyhed. Ole har fået plads hos Tina, hans gæstedagplejemor, som han var glad for, fra på mandag! Vi blev meget glade og meget overraskede. For hun havde faktisk allerede fået tildelt et nyt barn, men heldigvis for os, så sagde det barn nej tak til pladsen så den er nu Oles:-)
Jeg kan fortælle at efter telefonsamtalen havde vi en lille jubelscene herhjemme;-)
Han er så 5. barn indtil 30/11 hvor den ældste Smilla skal i børnehave, men det er bare fint, og vi glæder os til at få lidt ro og hverdag:-)
Og så lige en genopslag af et billede: