søndag den 23. juni 2013
tirsdag den 18. juni 2013
Bare et enkelt billede
Håber I har det godt alle sammen. Det har jeg. Nyder at udforske livet - og glæder mig sådan til at kunne gå selv, for så behøver jeg ikke overtale mor eller far, hver gang jeg har lyst til en lille gåtur rundt i huset...
Og så er jeg ved at være faldet til i min dagpleje, så det er alle glade for:-)
Knus fra Ole.
lørdag den 15. juni 2013
fredag den 7. juni 2013
Ole
Sundhedsplejersken har været på sidste besøg. 10,8 kg, 80 cm lang og godkendt;-) Hun syntes bare han var fin -og det ku vi jo kun gi ham ret i;-)
Glad morgen
onsdag den 5. juni 2013
lørdag den 1. juni 2013
torsdag den 30. maj 2013
tirsdag den 21. maj 2013
mandag den 6. maj 2013
Dejligt at have været i bad...
Dengang jeg legede i Bedstefars køkkenskuffe :-)
Nu bliver det snart forår...
Zzzzzz...
"Hej, jeg hedder Ole, jeg er lidt tosset"
Elsker min nye klapvogn!
At spise af en tallerken....
Er blevet så stor at jeg kan ride på gyngehest (næsten) selv ;-)
Godformiddag :-)
"Hej-hej"
Skønt at det nu endelig er blevet forår!
Abonner på:
Opslag (Atom)






















