torsdag den 30. maj 2013

tirsdag den 21. maj 2013

Lidt Ole

"Her ligger jeg lige og chiller på græsset"

"Endnu et sovebillede - fordi mor synes jeg ser så sød ud når jeg sover"

mandag den 13. maj 2013

Nu er der dage med sommervejr :-) 

Dejligt at lege i sandkassen! 

Picnic med Lucas

mandag den 6. maj 2013

Dejligt at have været i bad...

Dengang jeg legede i Bedstefars køkkenskuffe :-)

Nu bliver det snart forår...

Zzzzzz...

"Hej, jeg hedder Ole, jeg er lidt tosset" 

Elsker min nye klapvogn! 

At spise af en tallerken....


Er blevet så stor at jeg kan ride på gyngehest (næsten) selv ;-)


Godformiddag :-)

"Hej-hej"

Skønt at det nu endelig er blevet forår!

tirsdag den 9. april 2013

Grundet forespørgsler kommer der nu billeder fra Oles dåb:


Foran kirken







Gaveoppakning

Spisning

Underholdning


Gavebord

En stolt mor










En træt hovedperson