Det er længe siden at jeg har lagt billeder over på computeren, så det bliver lige nogen "halv gamle" billeder der kommer her. Et fra jul, nogen fra nytår og nogen fra først i januar, hvor vi var oppe og besøge fætteren i Struer - ja og hans forældre :-)
Jul
Nytår
Nytår
Fætter og Far i Struer
Leger med Silas og hans seje tamburin
Ole og Mormor i Struer